YouthSpark Live srednjoškolcima će približiti ICT tehnologije

Microsoft-YouthSpark3-midiU organizaciji kompanije Microsoft Hrvatska, Udruge Fondacija Mozaik, službenog predstavnika globalne Udruge Tech Soup Balkans te Visokog učilišta Algebra u utorak, 5. travnja, u prostorima Visokog učilišta Algebra u Zagrebu, održat će se YouthSpark Live, program namijenjen edukaciji učenika završnih razreda srednjih škola o važnosti ICT tehnologija.

U okviru ovog događaja održat će se i hrvatsko finale natjecanja Imagine Cup, međunarodnog projekta kompanije Microsoft koji okuplja studente kako bi uz pomoć stručnih mentora razvili informatička rješenja i poslovne ideje kojima mogu promijeniti način na koji živimo, radimo i koristimo slobodno vrijeme.

Na događaju YouthSpark Live sudjelovat će ukupno 80 učenika srednjih škola iz Zagreba, Krapine i Zaboka, a stručnjaci kompanije Microsoft Hrvatska kao i drugi IT stručnjaci objasnit će im važnost tehnologija u svakodnevnom životu i poslovanju, predstaviti nove tehnologije te podijeliti svoja iskustva i dati savjete vezane uz poslovanje.

Na početku događanja Tomislav Tipurić iz kompanije Microsoft Hrvatska učenicima će govoriti o prednostima odabira ICT zanimanja i budućnosti ICT industrije. Velimir Žagar iz digitalne agencije ENTG objasnit će kako se postavljaju digitalne strategije, a Nikola Kapraljević iz kompanije Infinum dati savjete i primjere o tome kako započeti svoje vlastito poslovanje.

Natjecanje Imagine Cup otvoreno je svim zainteresiranim studentima koji do 3. travnja 2016. godine moraju predati svoje konačne radove u kategorijama Games, Innovation i World Citizenship. Finalisti natjecanja će 5. travnja predstaviti svoje projekte pred stručnim žirijem koji će potom proglasiti pobjednika. Pobjednik hrvatskog natjecanja osvojit će odlazak na svjetsko finale u Seattleu.

Microsoft YouthSpark je globalna inicijativa pokrenuta 2012. godine koja je od tada stvorila obrazovne i poslovne mogućnosti za više od 300 milijuna mladih širom svijeta.

Microsoft Imagine Cup je globalni studentski tehnološki program i natjecanje koja pruža mogućnosti studentima raznih disciplina da se udruže i iskoriste svoju kreativnost, strast za stvaranjem i znanja o tehnologijama kako bi razvili aplikacije, računalne igre i integrirana rješenja koja mogu razviti od ideje do tržišta.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *